17 Nisan 2010 Cumartesi

FBML ( Facebook ) Kod eklemek - Nasıl eklenir - Resimli Anlatım - Facebook nasıl kutu eklenir

YAZILI ANLATIM



Öncelikle



Buraya TIKLAYARAK Hayran olup + Logo ' un altında " SAYFAM ' A EKLE " E tıklıyoruz. Ve gelen pencerede şahsen kendim hepsini tüm oluşturduğum sayfalara ekledim bu FBML Uygulamasını. FBML Kod eklenecek sayfaya ekle diyip okeyledikten sonra çıkıyoruz.



Daha sonra Kendi SAYFAMIZA (Grup - site) gelerek solda logomuzun altında SAYFA'YI DÜZENLE Seçeneğine tıklıyoruz.ŞİMDİ Burada alt alta başlıklar var " UYGULAMALAR " ' In alt seçeneğinde " FBML - FBML " Var ve buradan " DÜZENLE " BUTONUNA tıklıyoruz.



Kutu başlığı : FBML ' NİN BAŞLIĞI

FBML : FBML KODUNU EKLEYEREK



 - DEĞİŞİKLİKLERİ KAYDET - iyoruz. ve daha sonra grubumuza gelip sayfamıza

Üstte " DUVAR - BİLGİLER Felan Butonu var " ve biz KUTULAR A GELİYORUZ.

Kutularda eklediğimiz FBML Başlığının sağ tarafında bir icon beliriyor ve ona gelerek " DUVAR SEKMESİNE TAŞI " yarak giriş sayfamıza geliyoruz ve eklenmiş olarak kodumuz çalışıyor bu uygulama bence çok gerekli. HER EVE LAZIM

 

RESİMLİ ANLATIM

(Yukarıdaki Yazıyı Okuyarak bu resimleri takip edin)



1)





2)







3)









4)









5)









6)









Konuyu Kaynak göstererek Paylaşırsanız Seviniriz.

Kaynak : FbmLSayfakodu.Tr.gg



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder